Форма проведення: година спілкування.
Обладнання: різнокольоровий папір, олівці, плакат «Права дитини», ноутбук, презентація, ілюстративний матеріал.
І. Вступне слово. людини.
Форма проведення: година спілкування.
Обладнання: різнокольоровий папір, олівці, плакат «Права дитини», ноутбук, презентація, ілюстративний матеріал.
І. Вступне слово. людини.
Очікувані результати: наприкінці заняття учні:
пояснюють, що таке булінг;
МЕТА: ознайомити з поняттям булінгу, його видами та проявами, розвивати навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування; сформувати знання з правил безпечної поведінки в мережі Інтернет.
Хід заняття
Ми зібрали фахівців ЮНІСЕФ, міжнародних експертів з питань кібербулінгу та захисту дітей і об'єдналися з Facebook, Instagram та Twitter, щоб відповісти на запитання та дати поради щодо способів боротьби з онлайн-булінгом.
Що таке кібербулінг?