where_to_voteЖитомирська область, Народицький район, с.Ласки, вул. Шкільна, 33
schoolЛасківська школа
view_headline
Стоп булінг

Година спілкування у 8 класі на тему: «Що таке кібербулінг і як йому протистояти?»

Мета: ознайомити школярів з поняттям «кібербулінг»; привернути увагу учнів до питання насилля засобами інтернет, до пошуку виходу із небезпечних ситуацій; сприяти розвитку відповідальності за свої вчинки; розвинути повагу один до одного.

 Обладнання: мультимедійна дошка, проектор, відеоролик, презентація, кольоровий папір, ватман, ножиці.

Перебіг заходу:

На дошці проектується зображення підлітка, який сидить за комп’ютером (слайд 2)

- Діти, які думки виникають у вас, коли ви дивитеся на це зображення?


Кібербулінг – що це та як це зупинити?

10 фактів, які підлітки хочуть знати про кібербулінг «Що ви хотіли б знати про кібербулінг?» Ми поставили це запитання молодим людям і отримали тисячі відповідей з усього світу.

Ми зібрали фахівців ЮНІСЕФ, міжнародних експертів з питань кібербулінгу та захисту дітей і об'єдналися з FacebookInstagram та Twitter, щоб відповісти на запитання та дати поради щодо способів боротьби з онлайн-булінгом.

Що таке кібербулінг?


Виховна година в 5 класі 17.02.2020 р.

Заняття з елементами тренінгу «ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ В ДИТЯЧОМУ СЕРЕДОВИЩІ»

МЕТА: ознайомити з поняттям булінгу, його видами та проявами, розвивати навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування; сформувати знання з правил безпечної поведінки в мережі Інтернет.

Хід заняття


Стоп булінг. Виховна година у 8 класі

Мета: формувати нетерпимість до проявів агресії; розвивати співчутливе ставлення до жертв насилля; розвити навички надання і отримання допомоги.

Очікувані результати: наприкінці заняття учні:

пояснюють, що таке булінг;


Виховна година на тему:«Світ без насильства. Скажемо «Ні!» булінгу.»

Виховна година на тему:«Світ без насильства. Скажемо «Ні!» булінгу.» В 3 класі 20.11.2020 Мета.  Продовжувати знайомити дітей з актуальністю проблеми насильства у світі, зокрема, у шкільному середовищі, його наслідками для дітей і суспільства. Вчити розрізняти види насильства.  Сприяти попередженню проявів насилля в дитячому середовищі.  Формування нетерпимого ставлення до насильницьких дій.  Виховувати в учнів людяність, толерантність, повагу до гідності іншої людини.

 

Форма проведення: година спілкування.

Обладнання: різнокольоровий папір, олівці, плакат «Права дитини», ноутбук, презентація, ілюстративний матеріал.

І. Вступне слово. людини.